HOE KAN IK INSCHRIJVEN?
Klik op de knop om direct naar de woningzoeker te gaan en woningen aan inschrijving toe te voegen of lees hieronder eerst de uitleg!

Stap 1: Inschrijven met voorkeurswoningen
Kies jouw voorkeurswoningen uit. Dit doe je via de woningzoeker, door te klikken op “aanbod” in het menu. Je kunt hier per verdieping de woningen bekijken. Vervolgens kun je de woning toevoegen aan jouw favorieten door te klikken op voeg toe aan mijn inschrijving. Bovenin het scherm zie je dat de woning(en) aan jouw voorkeuren zijn toegevoegd door het cijfertje bij het menu item inschrijven. Wanneer jij jouw voorkeuren (minimaal 1) hebt toegevoegd klik je op inschrijven om te beginnen met de inschrijving. Vul hier je e-mailadres in (let op, het zelfde e-mailadres wat je eventueel eerder al gebruikt hebt bij de voorinschrijving). Vervolgens ontvang je een e-mail met een link om een account te maken voor Mijn-omgeving.
Stap 2: Inschrijven
Zodra je voorkeurswoningen hebt geselecteerd ga je naar de pagina inschrijven en vul je jouw gegevens in. De voorkeurswoningen die je bij stap 1 hebt toegevoegd aan je favorieten, worden hier automatisch meegenomen. Als er al een e-mailadres bekend bij ons is, gebruik dan dat adres. Verzend je voorkeurswoningen.


Stap 3: Inschrijving voltooien
Na het verzenden van je voorkeurswoningen uit de vorige stap kan je inloggen in je woningdossier middels de al bekende of toegezonden (e-mail) inloggegevens. Wanneer je alle informatie in je dossier hebt ingevuld, heb je de mogelijkheid om jouw documenten te uploaden. Dit is een belangrijk onderdeel van de inschrijving. Zonder de documenten is de inschrijving niet compleet.
Stap 4: Mijn-omgeving
Zodra jouw inschrijving is voltooid, kan je niks meer aanpassen aan je inschrijving. In de Mijn-omgeving vind je alle ontwikkelingen en updates omtrent het toewijzingsproces. Zodra er een nieuwe ontwikkeling plaatsvindt, ontvang je daar altijd een e-mail over met een koppeling naar de Mijn-omgeving.